2018年10月2日 星期二

「開箱」懶豬豬必備!大人氣!BCL Saborino 早安面膜清爽型

Saborino 早安面膜

我好早之前已經見到呢隻面膜,

不過由於我當時手頭上好多面膜未用晒又唔敢入住,

再加上我本來對一pack好多塊包裝面膜成日覺得放太耐唔好會變乾,

拖拖下到今時今日先入手。

號稱早上只需90秒一片搞掂清潔肌膚、修護滋潤和隔離底妝




上圖是底面包裝

拎上手會感覺到有個架支撐住包裝等面膜唔會受到擠壓,

我入手呢一款主要是夏季限定的薄荷葡萄柚味,清新的味道。

左上角重有賣出一億塊面膜的貼紙,證明佢受到好多女士愛戴呀(人地賣左一億塊先試)。

唔講咁多口,開黎試試。



拉汽水蓋方式去開封。



拉開後有一張保濕用透明膠紙(唔好再塞返落去呀XD)


然後就好似拔張濕紙巾咁拎塊面膜出黎。



面膜夠濕潤(比我想像中濕潤,因為一大包裝面膜除非你預先倒轉方置一陣,否則都是地心吸力令到面頭通過都偏乾)。

質地是柔軟綿質而且彈性良好(因為教學都係叫你拉扯面膜至適合面型)。

敷上面立即感到一種冰涼透爽感覺,同時清新柚子味撲鼻(同花王隻柚子味蒸氣眼罩好似XD)。



只係需要敷60秒,之後唔好一手就掉左佢呀,可以將佢摺幾下抹面。

咁樣可以將污垢去走同時有剩精華一滴都唔好放過呀。



抹完之後可以睇到張面膜紙係黃左。(本人平時係用洗面機洗面,如果平時冇乜打理ga人應該可以抹到黑色)

總結,呢款面膜好少保養同每日分秒必爭ga人用真係幾好,因為佢聲稱唔洗面就直接敷完抹面上妝,有清潔同時保濕效果。

$100一包32塊就岩岩好可以用一個月。





沒有留言:

張貼留言