2019年5月8日 星期三

「Bruno」 粥底蒸汽海鮮鍋 食譜方法注意事項

平時我家粉紅Bruno成日都需要外勤,

因為我老友呀靜一路都唔肯買話多舊野阻地方,

咁就唯有辛苦我搬黎搬去(真正ga搬爐😓)

最近佢奶奶講起之前抽獎抽到一部白色,

咁就比左地用喇,拿拿林去買個深鍋,

我就淨係出個隻層蒸架,玻璃蓋都懶帶過去。

收工我地就去左荃灣楊屋道街市買海鮮,見有咩平抵食就買。

同埋一定一定一定要上二樓間牛肉檔買佢d靚肥牛,

上次試過拎黎蒸之後就返唔到轉頭喇。


連丸都可以蒸,乜都買。


呢個就係必買肥牛,真心好食,牛有牛味。






海鮮洗到乾乾淨淨。有呀靜就冇黑邊鮑😝


我地三個人食黎個擺靚靚大合照。


🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥開火🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

最後我掛住食係冇影到個粥GA😂

我地三條女一共加埋食左:

鮑魚
聖子

瀨尿蝦

花甲

蠔仔
肥牛
丸類
娃娃菜
菇類
南瓜
翠玉瓜

最後要講講關於用Bruno打粥底蒸氣要注意事項,

食譜就唔算得上,因為海鮮都係咁樣洗咁樣處理就放落去蒸,

如果覺得就咁蒸冇味(其實都唔會因為我都係重口味人)

就可以蒸之前加蒜蓉同少少醬油上面,或者點醬食好似打邊爐咁,

就唔會影響到個粥底。

而粥底方面,我見有人會一開始就放生米響底,暫時已經放定粥,

咁做係實會!實會!實會!痴底,因為你唔可能成日拎起個蒸架搞下個粥,

諗到都覺得麻煩啦。

我自己做法就係粥會另外煲定,煲杰身

到蒸晒海鮮喇,先至會放粥同蠔仔落去滾起就食得。

咁就快靚正喇。






沒有留言:

張貼留言