2019年5月25日 星期六

「元朗系列」屏山老地方 漢堡扒咁大塊肉餅

我地條team最近買左架同事用ga睇樓專用車
(係呀,自費架,油錢都係自己出架,D閪客成日以為公司有津貼)

咁新落地就自然想成日渣先安樂,

我個同事就問Lunch去邊食好,

咁渣車去遠D我地就由屯門過左去屏山食喇,

一班食肉獸梗係去食個肉餅飯。

泊車又方便,依家入些少有幾個專用位係for老地方泊車。

唔洗泊路邊有人睇抄牌,食食下又要渣走架車,

食都食得唔安樂。

一坐底睇下個今日推介。


umm....

睇返餐牌

都係有圖吸引d




一望就望到個六重芝士煎肉餅飯。

我老闆就叫左個松露芝士牛肝菌煎肉餅飯。

咁我行生酮都係叫走飯淨係食菜芯。


一黎到老闆見到我個肉餅老闆就嘩嘩聲,

好香呀,芝士味好勁呀,

基於隔離飯香呢個道理佢就成日覺得我果個好食D。


老闆個飯黎到我又覺得佢果個飯香過我果個😂

牛肝菌同黑松露味道都好濃,

我地其實係share 左一半個肉餅交換食。

滿足晒大家響願望😘

後記:

我食果個六重芝士真係好重口味,

好似我呢D芝士迷一定唔可以錯過,

車打同水牛芝士味道夾埋本來就已經冇得輸,

巴馬臣芝士應該都有落帶些少咸香。

老闆個肉餅芝士味就唔係好覺,

黑松露同牛肝菌味道實在太濃,

好多味道都蓋過晒,

不過兩款都係好食都係重口味必選。















沒有留言:

張貼留言