2019年5月28日 星期二

「元朗系列」安娜餐廳 老字號鐵板牛扒 德國豬手

老闆今日個胃想食花園餐廳級數鐵板牛扒

但係我地響屯門冇理由下下揸車出去旺角食,

咁樣出去來回車錢重貴過餐飯😂,

諗諗下唔係禾,

元朗咪有呢類型餐廳,食在元朗成日提王子餐廳。

我就問老闆好唔好,

佢話呢個係碟上唔好,要食榨榨聲果隻鐵板牛扒,

叮,元朗咪有間老字號安娜餐廳。

gogogo,食完我地重要去睇牙醫。

泊車方面餐廳出面有咪錶位,不過係極難有位

停車場就要去到千色後面先有,

成間店都係懷舊5060年代裝修,

重有呢間店係出左名上菜快,

大家樂,大快活上菜速度。

所以一坐底叫完野食就已經黎左個湯同包。


認真,我覺得呢個湯羅宋湯好好飲。


我唔想食扒就叫左豬手,都係啖啖肉之選。


呢個就係我老闆想要效果,一落汁勁大油煙。

扒又夠厚,跟本食肉獸大餐。

兩位埋單$250左右

可以滿足晒我老闆願望,非常好。

後記:

其實我生酮之後都好常食安娜,

反而係我老闆未食過呢間咁經典ga餐廳,

食物方面講真好多餐廳都好食過佢,

元朗真係超級多餐廳可以選擇,

但係哥吃的不是食物,是情懷。




沒有留言:

張貼留言