2019年5月9日 星期四

「北上系列」再食深圳大陸探魚青椒口味淩波魚評價

對上果次食探魚先係一個月之前,

果次食完之後我地再試左元朗一間又係食烤魚ga店(詳情請見元朗烤魚工房篇),

都係食唔返果個味道,

然後我地又睇到一個youtuber分享,

訪問過下員工問佢地覺得邊一隻味道係最好食,

話跟據呢個非正式統計係青椒味,

開頭我諗,青椒味?係咪平時食果種青色燈籠椒?

跟住原來大陸青椒係指新鮮未晒乾過ga麻椒

哦~~~~~~~

咁我當然試下啦,上次就試過最多人食有豆腐果個麻辣味道。










一上檯成兜都係青BB,

呢款就會少左放響旁邊四個角ga豆腐同埋放響底ga千張,

我地兩個細食人士就冇叫其他配菜。

不過我個無飯不歡的老闆上次芝士撈飯賣晒,今次再叫











碗飯比個魚更早黎到,

我老闆試左一啖,跟住佢冇出聲接連食左幾啖,

一見佢唔出聲食食食就知好食到爆,佢重話你睇d芝士絲。

但係明明我戒緊澱粉質,

佢個魔鬼叫我試一啖。

我拎左碗飯過黎一望,入面唔止芝士,重有吸滿豬油ga炸豬皮粒。

天呀,唔怪之得佢停唔到口。

連我都停唔到呀呀呀呀!!!!

豬油撈飯都出左名邪惡,

豬油芝士撈飯,真係聽下個名都會肥。


食評:

探魚係不嬲都會愈食愈濃味,

而呢個青椒味食落去比較清新清爽,

麻方而就同麻辣味差不多程度。

最好食都係個芝士撈飯





沒有留言:

張貼留言