2018年10月4日 星期四

「開箱」夏天曬黑冬天美白,親測美白丸第一三共 White EX

日本第一三共香港唔多人識,但係日本就係一間比白兔牌更大間藥廠黎,

呢個牌子另外重有胃藥好出名,出美白丸都係日本本土人最愛,

重點係價錢亦都比白兔牌相宜好多,而且美白成分足足係三倍!!

亦都專業到出左三條美白丸line分別有:

TransinoWhite C Clear 美白丸120粒---速效型

Matsukiyo White EX II 美白丸180粒---強效型(連肝斑亦可減退)

Cystian C 維他命C美白丸210粒---基通型(我之前試過的確效果不大好)



精美紙盒包裝有一陣幻光,細細樽入面裝有180粒剛剛好可以食夠30日。

而美白丸通常都係食三樽為一個療程。

因為皮膚要更新都要一個過程時間去換走舊有。

所以如果想食幾日就白到發光,就唔好諗咁多喇,呵呵

正所謂美好事物都係要經過歷練同洗禮喔。


盒的另一面有講解美白丸係點樣幫我地去走黑色素,

同埋入面主要有咩成分。

維他命C 1000mg與L-Cysteine 240毫克配合,淡化黑色素,抑制生成並促進排出。 

維他命E 50mg抗氧化,清除自由基,促進血液循環。
維他命B 26mg,維他命B 612mg,促進肌膚新陳代謝。 


Cystian C 同 White EX II 的藥丸粒比較

味道左邊的食落有一陣甜美,右邊的就食落去冇味道。




食用方法 
15歲以上,每天2次,每次3粒,用水送服,飯後服用。 
不滿7歲的兒童,請不要服用。 
7歲-15歲的人群,每天服用3次,每次1粒(咁細個食黎做咩XD)

食法早3粒晚3粒,

好方使唔洗好似以前咁,

每日3餐每次2粒搞到我要帶個藥盒出街。


適合膚質暗黃,有色斑,想要美白肌膚的人群。
有痘印困擾的人群,曬黑的人。


完全係岩我食呀,年紀漸長塊面點都有幾粒班點,

所以我今次試一試呢隻升級版點下可唔可以淡化左d斑。

黎緊我會試夠三樽睇下個效果三個月後再報告。


沒有留言:

張貼留言