2019年5月2日 星期四

「元朗系列」HEBO BBQ 私人派對場地

差不多每個月頭公司都會搞一次團隊飯,

因為上頭口味關係成日都會食中菜,

今次終於順應民意搞返次BBQ,

成班同事都係一定要嘆冷氣食飯,

所以場地必須有冷氣。

另外呢D飯聚其實醉翁之意不在食,

賭鬼們搏殺先係重點。

有張大檯,有麻雀機再加埋有得唱K。

最後就搵左呢間HEBO BBQ私人派對場地





我地一行都20幾人,

間野package 15人起計包場,

分別有A,B,C餐食物都係跟價錢執

我地食B餐為返人頭$500蚊再加@$20包有人燒埋(超懶純等食plan)


B餐海鮮會多D,龍蝦,扇貝,大海蝦,倉魚,蟹,安格斯牛粒,羊架等等
冇入鏡重有腸仔魚蛋丸基本BBQ必有食物。

位置就好方便元朗尚悅對出,由元朗西鐵站行過去都係十幾分鐘左右,
如果有去過隱世山莊BBQ就會知道,因為佢其實係同一個門口入

唔好地方係因為佢方便所以就不設免費泊車,如果要泊就旁邊有爛地停車場。



呢個門口入左手邊就係。(其實係咪隱世山莊同一個老闆架?)

後記:

因為我地係懶人Plan有人幫我地燒埋,其實都燒得幾慢,

要隔好耐好耐先食到下一樣野。

同埋佢會將一種食物分兩次燒。

個感覺就好似去飲宴咁,

等到你超餓先開席然後出完一個菜又要影個相等好耐再下一個菜

個個都餓到要搶跟住到最後果幾個菜D人又飽晒剩左響度。

因為我好少見班呀太同事會搶野食XD。

BTW,海鮮類係幾好幾新鮮。




沒有留言:

張貼留言