2019年4月5日 星期五

「屯門系列」BYOB Coffee Roaster 虹橋舒適cafe優質咖啡

本來已經揸車到左龍門居,

但係原來下午係冇乜野岩我食,

行左個圈我就心血來潮同老闆講,

不如我地去虹橋搵食?

咁我地就又跳上車出發,

跟住又諗起我地上次行過但係冇入到去ga 一間野,

門面望落去都好大間下,

推門入去咁岩要等一張檯,

就坐左響左手邊等位區,

等時冇野做四圍望,

發現牆上面掛左好多咖啡師證書 ,

檯與檯之間都有好多空間好闊落好有空間感。

有位坐底之後餐牌好簡單,

豬手,沙律,意粉,咖啡,茶,


今次我地試下意粉


北海道帆立貝明太子意粉
呢個係我食ga,
賣相覺得好靚有驚喜,
食落味道都有驚喜,
好creamy,
明太子好充足,每一啖都係可以食到濃濃明太子味道。
帆立貝煎到外脆內軟有牛油香味。
真心好食。


大蝦寬條麵
呢個係我老闆食,
面頭三隻蝦煎得好靚,
食落香牛油味,唔會煎過龍,
作為蝦精ga佢都覺得好正好好食。
麵都係充滿醬汁,
連佢都食得好開心。


咖啡我叫左long back。
識得欣賞ga自己會覺得好飲XD。

後記:
開頭諗住一試心態,
估唔到係有驚喜,
食物真心覺得煮得好食,足料。

沒有留言:

張貼留言