2019年5月31日 星期五

「元朗系列」宏隆美食 巨形雞脾白飯任裝兩位$70有找

今日老闆唔想諗食咩,

咁我就話不如去食山下拉麵,

跟住又係去到過門而不入,

老闆唔想我又食晒d叉燒唔食麵(因為我唔食澱粉質同糖),

驚我唔夠飽,

同埋行到去鳳琴街體育館後面條巷通常老闆都會叫去覓食家,

貪果度隻雞脾大大隻,

但係我今日唔想食果間,

隔離有間又係食雞脾,

食在元朗呢個群組都成日有人提。

間店叫宏隆美食,

其中就正正係舊覓食家鋪位,

一行入鋪就覺得好似行左入去抽風唔好ga韓燒店咁,

油煙勁到店面係煙霧彌漫,

坐底我就落單食淨雞脾,飲羅漢果茶,

老闆就叫雞脾蛋飯配黑椒汁,飲可樂。


隻脾一黎到係有驚喜佔左隻碟三份二面積,

味道方面我覺得連雞肉都有味,

老闆就覺得偏咸,

黑椒汁同蛋就冇乜特別,

另外要讚ga係店家好好招呼,

我杯羅漢果茶基本上係飲左一半就會滿返,

又會問下我地洗唔洗再添飯。

依家好少小店會咁識做。

總結:
好大隻脾!
完全係可以用黎打人,
包保牙骹軟,
老闆就覺得調味太濃食唔到雞味,
我就覺得可以雞肉唔乾有汁,
白飯任裝,羅漢果茶任添都係$70 有找!
性價比高,
唯一唔好係間鋪太大油煙,
食隻雞脾個身好似食完韓燒咁。

沒有留言:

張貼留言