2019年12月15日 星期日

開箱連試用 Vitantonio 300ML 無線便攜攪拌杯

買呢個杯我爭扎左好耐,

因為生酮之後我就戒左食水果,

就唔需要打果汁,

咁我買黎唯一用途就係打健身蛋白粉,

但係我又覺得同手持式攪拌重覆左用途就一路hold住,

最後就因為想響公司下午打粉飲,

一支箭走左去屯門個專門店比錢。



個盒就好粉紅色,實物就覺得偏紫同暗沉,

容量方面 300ML,岩岩好可以打一杯粉,

說明書上面講,水溫唔可以超過40度,咁即係唔可以入洗碗機。

不過我放公司用都係手洗影響唔大。


紙盒上面有簡單說明,

開著左個杯是要反轉先攪拌到,

碎冰是可以的,不過唔可以大量,

跟機的說明書都有幾個果汁食譜係要加冰。

容易清洗,

全個杯連機都是防水。

充電方面接頭是USB,所以用充電寶,車充,接三腳插都可以。



黎一個近鏡,呢個明明就係紫色😓

蓋同機身各有一點,係磁性感應,對正先可以著機。



攪拌機摩打係連蓋位,

說明書上面都講,成組都擁有IPX5防水,

即係可以沖洗,但唔可以浸洗。


介紹左咁耐,開打!!!


聲音方面我覺得可以接受,

如果響一個好寧願環境就會覺得有少少嘈。

公司有茶水間用呢個係冇問題的。


用$298 買佢就係為左打蛋白粉呢個混合完美口感

上面層泡好奶昔。

如果用黎打果汁應該係完全冇難度,

我下次有機會打果汁就拍底再share。

第一次開封,又係因為蛋白粉先至買就梗係打呢個先。

每一次都會自動打40秒就停,

亦都好似一般摩打產品咁唔好連續用太長時間。

因為會好易過熱燒機。




佢個充電方法係用磁吸式,

一放埋去就可以吸住,

未滿電時會係紅燈,

充滿之後會變成白色燈。

如果由零開始充會係2小時完成,

每次充滿都可以打大約10次,
(每次40秒計算)


最後:

我覺得佢出得遲,

我亦都買得遲

如果響公司一早買左,

咁就可以響公司飲蛋白粉唔洗餓到收工返屋企喇。


沒有留言:

張貼留言