2019年7月10日 星期三

「屯門系列」漢堡博士 Dr.Burger 性價比高 用心做包

虹橋附近做完野,

一心諗住去BYOB 食返個意粉,

點知完來我地來得太晏,落左場。

咁食咩好呢?

又唔想食拉麵,望望下就見到對角位有一間細細間食店,

係漢堡包店,個店主著到成個大廚咁。

望望下其實都好多選擇,同我老闆商量緊食邊個好時,

就聽到店主把聲,不如試下個龍蝦包丫,

今日有靚龍蝦返到貨呀。

餐牌上面冇,咁就問佢係乜野價錢,

$188,我地覺得都可以一試,

咁老闆就決定左喇,

咁我自己又食邊個好呢,

再黎多個推介,

試下我個麻辣鴨腿包丫,

又好似幾得意禾,

重有得加錢有野飲同多個小食,


店主開始煮,佢真係成隻龍蝦拎比我地睇。



話咁快原隻龍蝦包就出爐喇,

連個蝦頭都起乾淨晒,

蝦膏都放埋入包度。


整得岩岩好,啖啖蝦肉,

如果龍蝦愛好者絕對可以一試!


再黎我個麻辣鴨腿包,

我個小食叫左炸雞,

個份量多到豪大大一份炸雞咁多,

呢個小食好抵!


食到一半先記得自己未影個薯寶。

總體黎講,

好食,可以再回頭再回頭,

連個包都係店主特登揀過,

食落係心機。

沒有留言:

張貼留言