2019年7月5日 星期五

「屯門系列」牛皇莫 鮮牛肉 超好味牛腩

又係公司每月飯局,

今次去我聽左好耐但係一直都未去過ga牛皇莫,

話說間餐廳位於蝴蝶村冬菇亭,

望落去同一般火鍋食店好似冇咩分別,

不過如果有去過蝴蝶村街市買餸可能就會幫襯過。

一入街市望埋去最大果間肉檔就係牛皇莫的。

佢自己標榜係牛肉批發商,所以牛肉就一定會係靚牛。


由於我地有幾位都係熟客黎,

一坐底落單我都聽唔切佢落左乜,

跟住等左一陣就開始有野送上黎。


等緊食時就望下佢餐牌都好得意,

寫到牛肉專家添XD,


第一道居然係象拔蚌刺身,

食落爽口鮮甜,足足夠我地十個人食。


第二道係牛腩,亦都係其中一道招牌,叫得專家又係招牌,真係堅好食。

如果有碗飯就一流,肉質,牛味都正!



再黎就係打邊爐牛肉,呢個我唔識叫,

因為係由店主發板今日重有邊個位置靚就出果幾part,

又係牛肉濃,食落新鮮。

後記:雖然呢間係位於菇亭,但佢一定唔係食平價,係食質素之選。

服務方面我唔知點評價,因為係熟客服務。

環境我地亦都係開左間獨立房,一定係坐得舒服。

重有係佢有賣牛腩但係冇粉麵檔果一種好難聞味道,感覺乾淨企理。

所以唔係公司飯局自己食都再返轉頭。


沒有留言:

張貼留言