2019年6月27日 星期四

「元朗系列」寶石餐廳 食肉獸必吃鐵板扒餐

今日我要食肉肉呀!!!

我生酮左一段時間啦,好多野都唔食得老闆都好遷就我,

主要其實我係食油脂,不過最近變左好似食肉太多,

(如果食肉多就變左蛋白質過高)


但係我今日堅想食肉,但唔係想食高級果種。

類似花園餐廳,元朗安娜果類我就ok。

咁諗來諗去睇下元朗有冇新餐廳又類似,

就醒起呢間寶石餐廳喇。

鐵板,大大舊肉。

泊車就後面萬金中心大把位都係$16蚊一個鐘。


我地一放假就HEA到好夜先出街,所以入到寶石餐廳都成9點幾10點喇。

唔需要等位,入面坐左三分一人。


落好單黎個紅湯,咁夜都唔會水汪汪溝過水,非常好。


我自己叫左個雜扒餐,我有少少打個突係珍寶腸開左半,

其中我想食條腸先叫呢個餐,哈哈

味道都係想像中咁,平價鐵板餐味道。


我老闆叫左個牛柳,我又隔壁飯香喇,

成日都覺得佢果塊係好食D。


同行重有一位朋友仔,

我已經唔記得左佢叫係乜野餐喇。

呢間餐廳如果元朗食厭左安娜都可以係第二個選擇,

食肉獸幫趁就一流,

真係大大份,男仔就一定食得飽。

女仔應該會食唔晒。


沒有留言:

張貼留言