2019年6月8日 星期六

「尖沙咀系列」辣吧 Labar 超大盤烤海鮮

我老闆班fd子今日突然即興叫出黎食飯,

咁食咩好呢?

就share左呢個一大盤海鮮圖大家都話好呀好呀,

咁就訂檯,本來係打算響旺角食,

間餐廳話旺角冇位,佢就開我地尖沙咀好唔好?

我地想食就話是但啦,

分店就響美麗華隔離諾士佛臺。

其實上到去我地覺得乜咁ga,

咁冷清ga?

食8點幾但係全間野都係得兩檯,

得兩檯都唔係重點,

咁大場個要我地坐到勁迫同另外果檯要背對背坐,

落單問野又冇人介紹下,


張餐單飲品好多選擇

落完單又等左好耐又好耐,

另外在叫左小食


已經唔記得叫咩名喇,秒速食完再等左勁耐。。。。。



終於有d野睇下,比個火黎。




經過漫長等到終於都出現喇,

扇貝,貴婦蚌,聖子,蝦,蟹,魷魚。

湯就係上左檯之後先加,

有一個好ga地方就係蝦係已經去殼呢點值得一讚!!


然後食到差唔多係會愈食愈咸,

底鋪左好多白蘿蔔吸味都係覺得一般般。


後記:

講真一大班人食係開心ga,

但係如果你問我會唔會再食多一次我唔會喇。

食食下期間重見到員工響我地隔離好似響度開大食會咁,

我都驚我阻住佢地。

沒有留言:

張貼留言