2019年6月16日 星期日

「屯門系列」Mos Burger新搞作摩斯芝辣漢堡

自從由元朗過左黎屯門返工之後,

我先至發現屯門真係美食沙漠黎架大佬,

又劣又貴食物真係超級多,

特別係屯市中心一帶ga 地方,

搞到我依家食來食去都係果幾間,

而我其中一間最常食ga 就係MOS Burger。

以前我未生酮基本上都係食黑醋雞漢堡,

依家改左都只係食摩斯雙層芝士漢堡,

可以比我走包之外都叫做有d野食下。

今日去食時發現左有個新包出現左

摩斯芝辣漢堡!!


我初頭以為係個醬辣,

其實係加左有煮過ga 青辣椒夾響入面,

咬到青椒先會覺得辣,

咬唔到果啖就其實同食普通芝士漢堡一樣,

叫做多一種口味可以選擇。


因為我生酮,所以我食包要飛包,


呢個係我呢最常叫法,

我就會跟沙律同咖啡,

我老闆就鐘意食佢呢隻薯條,


最後想講下,

唔知餈時開始佢呢隻沙律醬之前我好鐘意食,

依家佢轉左新包裝,

一返轉睇,簡體黎ga。。。。

之後我就連醬都冇食,淨係食沙律菜。


沒有留言:

張貼留言