2024年8月1日 星期四

殿。大喜屋 旺角帝京酒店

 每年生日都會同同一位朋友過

每年都係會食人頭一千左右GA 自助餐


但係今年我地兩位都出左小小經濟問題

所以想平平地食但係又唔想質數太差


所以揀左大喜屋新分店


我重賴醒一早就BOOK左

點知排隊去到原來我重BOOK 錯左日子

所以我地變左要行埋一邊等WALK IN 位



好在我地係食頭場同埋新分店夠大間所以等條隊消耗完就入場


不過唔開心GA 唔知是咪WALK IN 關係

佢比左張勁細GA 檯我

係本來四人檯但係將佢拉開少少一分為二果種


其中個場入面重有好多吉檯丫.....做咩要屈就個客


其他都係一貫高汁

今次食得最多反而唔係刺身

反而係雪糕

因為佢榴槤蓉係任拎

我地拎左好多黎配雪糕食

勁開心



殿大喜屋食物種類超多

跟本一次都食唔晒

重點講下必試

鱘魚醬加上麵包或餅乾都好味


呢個鱒紅魚都係必試

日本餐廳都唔平

絕對係回本作品



我地得兩個人所以刺身只係叫左唔多

質素都係依然咁好

今次最出色反而係吞拿魚

其次係帶子刺身

蟹腳都係朋友拆埋比我食

超幸福

蟹腳都唔太咸有鮮味




其他熟食,甜品,雪糕種類已經直迫酒店自助餐

跟本食一次係食唔晒

我地已經諗定下次再幾時黎食

哈哈

最後我地係又出錢又出命捧住個肚去左行街消化下先至敢搭車返屋企









今次佢創作料理方面好值得全部都試

每款都係回本作同好味道

最欣賞係水果飲品甜品種類超多

完全係反轉頭再食GA原因

新店地方乾淨原因鋪位就係多年酒店自助餐餐廳

樓底高地方寬敞裝修豪華

不過就係今次我坐位安排唔係太好

希望二人檯唔好太細張

我地食野要搬來搬去

黎左GA食物又要趕住塞落口先有位擺

希望下次有改善啦




沒有留言:

張貼留言