2024年8月1日 星期四

麥當勞McGriddles 終於黎到香港喇!

 個包未出試食已經出現左鋪天蓋地GA宣傳

由細到大麥當勞廣告方面投放真係頭一二位


最後本來冇打算去迫GA 我因為吃貨同事GA邀請

所以佢就幫我買埋


點知一落單同事諗住開開心心就由鋪頭行去拎早餐啦

佢出左門口5分鐘之後WHATSAPP 我


要等成一百張單


我??????


一百張單?邊度黎咁多人食M記呀???????唔係麻



我地張單個號碼係 #628 號


以我平時叫呢間麥當勞早餐最多都係百零號


依家足足多左成六倍人叫早餐


同事未問就已經聽到職員大叫McGriddles 

需要等一個鐘頭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


同事問我點算好

咁梗係聽佢講啦

我地叫早餐果時其實已經10點鐘

等左一個鐘11點

我就一齊出發去拎包

人流都係未減小過


入到M記聽到ga 係

蛋同豬柳都冇晒貨要再等耐d


.......


故仔講完終於拎到個包

我本來想就地食左佢


最後都係返左公司先慢慢嘆

其實我係未去日本食過

打開個包因為新鮮整好熱辣辣

熱力令地楓糖味更出眾


一啖咬落去感受到次序係

濕潤軟綿鬆餅

接住係楓糖甜香

彈牙雞蛋中和左口香甜

咀嚼之後豬柳咸中帶小辣


感覺好新鮮

年紀大左開始鍾意食d 濕潤ga 野

其實我打呢編已經係佢第三日賣晒


公佈正式於8月5日上市之後

好開心之後又有多一個選擇


我自己排一百單第二日都食左兩次呀,哈哈



沒有留言:

張貼留言