2023年7月17日 星期一

元朗爆辣冷麵 已出

 元朗爆辣冷麵 


由佢響又新街一路想試


拖拖下拖到佢搬埋今日先有機會試到


佢依家搬左個位其實好方便


正正就係千色旁邊行去公園仔果條行


之前佢響又新街要上樓梯好少會特登去


自從冇左新B 之後就更加少左去又新街


響金輝徑按摩完就行過去買返上車食


去到老闆完來是位長髮哥仔


完全是有rock 的味道果種


亦都有好多公仔漫畫去裝飾門面


我棟左響人地門口腦交戰左一大餐食咩好


蟹籽冷麵係一定要食架啦


哥仔好親切地一問多句加咩餸啊?


我又再空白左ER.....


然後就淨係加左我老闆鐘意食ga 蟹柳


算唔算另類親子當啊。。。?


我冇特別計時,應該係等左個五分鐘左右就出餐


因為當時得我一個好快手


掃完一堆野當然係跳返上車開餐


鋪滿一個面ga 蟹籽視覺上真係好好


冷麵係平時食果隻10蚊三包撈麵味道


又係回憶殺啊!


我好耐冇食呢種撈撈麵喇


因為儲存問題冷麵好多時就咁望落去都唔太乾淨


加上人大左好小會無啦啦響街食呢d小食




我估我對上果次已經有幾年前


響合益商場(唔係廣場),係好多南亞人果個


樓梯果間撈撈麵店


呢個醬料都落得岩岩好


好好味


我一路過一定會黎叫一個拎走爽



沒有留言:

張貼留言