2023年7月10日 星期一

鍋霸 足料材料好的優質台式火鍋

鍋霸


首先多謝我寶貝老友帶我黎食呀!!


香港都可以食到好湯底ga 台灣火鍋


由於我地好早就去開餐


位置都可以任揀


我地就坐左響窗邊可以望到彌敦道景觀


爭扎一陣終於決定到個湯底喇


因為個個望落去都好正好想試


我地揀左花膠雞養生鍋


店員一擺底個煲如果換轉響屋企


應該係用黎直接飲果種養生湯


連花膠都有大大塊的三四塊


望到都已經覺得好滋潤呀 


同埋煲上的雞肉係生ga


唔係預先滾好晒果種速食打邊爐的質地


試一啖湯最後我係試左一碗湯。。。


雞肉亦都好滑


我係咪其實是食緊雞煲啊


我地落單食物黎喇


擺到靚靚咁影返張相開餐


就咁望落去豬肉真係好似牛肉咁


好靚呀 質地食落去柔軟有肉味


其他丸同海鮮都係好好


最欣賞佢招牌炸魚皮居然係有shake shake 袋


重有四隻台灣風味粉我地試添


好滿足肚皮,亦都好滿足味蕾ga 一餐呀!














 

沒有留言:

張貼留言