2023年7月9日 星期日

沙嗲王 屯門店 姐吃的是回憶中的味道

真係太耐冇食喇


其實我本來以為執晒,


耐到已經係依稀記得響旺角現時點果一間


我每次都係食白咖喱醋扒飯,


今次我都唔例外,


依家好多餐廳都已經係轉晒用QR Code自己落單


可以方便客人知道有重有D 咩額外野可以加


同埋加野食要額外加幾多錢


我今次就額外加左一個 濃蝦湯


係濃郁蝦湯 唔係 龍蝦湯 唔好搞錯


天氣熱飲返杯凍檸茶


落單好快就上左杯野飲


然後係湯黎先


上面靚靚咁劃左一圈忌廉


攪勻後一拎起感覺到個湯係非常厚身


如果下次黎食我都會再叫


飲到半路就飯來了


以前係分開一個長形頭尾都係尖ga 細碟


裝住勁大一碟飯


依家變左碟頭飯插支兒童餐旗仔


依落比以前係有少少唔同左味


好似係冇咁忌廉


不過我今次食的事回憶所以食得好開心


食食下突然有印象係沙嗲王以前成日搞合作


印象中最後果次食係同Monster Hunter 合作


因為餐牌會有大回復藥,鬼人藥


果時個樽係會比你拎埋走


其實我果時d想要個樽,哈哈


填飽個肚差唔多埋單前就dl 左個apps 拎埋個新人$5 現金卷


以前都成日會派細細張現金卷


如果返娘家話唔定會搵到


不過埋單就覺得有d貴


一個人食$80落樓,因為有加一


我重要扣埋現金卷


令人有D卻步


本來我重想試下佢其他野


可能又會隔好耐先再幫襯lu


今次姐吃的是回憶中的味道同感覺












沒有留言:

張貼留言